Best eng

Het is best even schrikken als je plotseling bij diep inademen pijn in je rechterborst krijgt en als je bijna je tas niet meer van de grond kunt oprapen omdat die beweging dezelfde pijn oplevert, namelijk een soort messteek in je borst. Dat is het gevoel dat ik gisteren had en het werd steeds een beetje erger.

Ik had me daarom ook voorgenomen om vandaag meteen maar even een afspraak te maken met de huisarts en ik kon gelukkig ’s morgens nog langskomen. Pijn in de borst kan best veel oorzaken hebben en ik was best een beetje gespannen, vooral omdat ik ook niet echt lekker geslapen had.

Gelukkig klonken mijn longen schoon, dus geen longontsteking of zo, maar de dokter vroeg of ik me misschien gestoten of zo had, want hij vermoedde een gekneusde rib. Die rib deed trouwens knap zeer toen hij er even tegenaan drukte, ter controle.

En ja, ik heb me van de week gestoten, aan een volle rugtas van een leerling, die hij op zijn rug probeerde te zwaaien op een moment dat ik net passeerde….. Die tassen zijn ook veel te vol.

Even een paar dagen kalm aan doen, flink pijnstillers nemen en dan gaat het vanzelf over, gelukkig.

IMG_0366

5 thoughts on “Best eng

Geef een reactie

