De drie B’s

Voor iedereen die denkt dat ik het over een trainingsprogramma voor Buik, Billen en Borsten ga hebben en die zich derhalve afvraagt of het wel helemaal goed gaat met mij, wees gerust, natuurlijk gaat het daar niet over.

Niet dat die gebieden niet iets aan zo’n programma zouden hebben, als ik het tenminste daadwerkelijk uit zou voeren, maar met gewoon een dagelijkse wandeling moet ik ook een heel eind komen. Iedere dag een draadje is een hemdsmouw in het jaar, niet waar?

Vandaag staan de drie B’s voor: Breien, Bloggen en Baby’s. Dat valt heel mooi samen, want over het algemeen brei ik iets voor baby’s waarvan de ouders mij, door middel van een kaartje, op de hoogte hebben gesteld van hun geboorte en daar valt natuurlijk over te bloggen.

Het valt mij op dat er tijdens deze geboortegolf heel veel jongetjes zijn geboren en dat ik maar een schattig jurkje hoefde te breien. Nu mogen kinderen van mij best zelf weten wat ze aantrekken en als jongens een jurkje aan willen, rustig doen, in Schotland dragen de meest stoere mannen heel mooie rokken. Bij baby’s ligt dat toch even iets anders, die hebben gewoon aan wat ouders leuk, lief en snoezig of stoer vinden.

Ik zit nog midden het jongensbreispul, want ik heb meestal meer dan een werkje onder handen, maar hier een paar foto’s van wat wel af is.

Patroon Herringbone van Debby Bliss in Rowan Denim
Patroon Herringbone van Debby Bliss in Rowan Denim
Patroon Joris van Annita Wildschut (zijmaakthet)
Patroon Joris van Annita Wildschut (zijmaakthet)
Gratis internetpatroontje, Katia Denim
Gratis internetpatroontje, Katia Denim
DSC01333
Bijenknoopje

En nu maar hopen dat de ouders het ook leuk vinden!

2 thoughts on “De drie B’s

Geef een reactie

