Blij

De nieuwe look bevalt me goed. Het was even een rigoureuze stap, maar ik ben blij dat ik hem genomen heb, het was er duidelijk tijd voor.

Wat valt er te beleven in ‘Casa Breien Nieuwe Stijl’: eigenlijk nog steeds een allegaartje over breien, boeken en het leven in het algemeen, dat alles weer wat vaker dan jullie de laatste tijd van me gewend waren. Mijn streven is om toch wel zo’n twee keer per week iets te publiceren.

Het schijnt mogelijk te zijn om zelfs vanaf je mobieltje berichten te kunnen plaatsen. Dat lijkt me geweldig, want natuurlijk sleep ik geen pc mee naar Zuid Wales, maar ik wil wel bloggen. Ik moet maar eens gaan kijken hoe dat allemaal werkt.

Laat je ook even weten wat je van breieninpeking met het nieuwe WordPress thema vindt?

Tijdens de meivakantie in Sevilla :)
Tijdens de meivakantie in Sevilla.

Geef een reactie

