Tijd voor iets nieuws

De stemming is duidelijk, gelukkig heeft er niemand gestemd voor “stop maar met bloggen”, maar een nieuw thema en een nieuwe foto worden wel op prijs gesteld.

Ik ga daarom eens goed kijken naar de thema’s zoals die hier op WordPress worden aangeboden, de foto wordt iets moeilijker, want ik ben niet zo’n model. Eigenlijk ben ik een nog slechter model dan ik fotograaf ben. Het kan best zo zijn dat ik kies voor een foto waarop ik niet zichtbaar ben.

Kijk nog maar eens goed naar het KOI thema en naar de foto uit Beijing, wellicht is dat morgen allemaal voorbij🙂IMG_2674

2 thoughts on “Tijd voor iets nieuws

Geef een reactie

