Goede raad?

Zo’n 7,5 jaar geleden ben ik met Breieninpeking begonnen. In januari 2008 waren we druk bezig onze reis naar de Olympische Spelen in Beijing te organiseren en het leek toen een goed idee om hier een blog over bij te houden. Het bleek een prachtige manier te zijn om te genieten van deze reis en omdat het bloggen goed beviel, bleef ik gezellig doorgaan met Breieninpeking.

Het uiterlijk werd na de reis aangepast met een sfeervolle foto van ons en het leven ging gewoon door en voor we het wisten zaten we in Londen te genieten van Spelen daar en geen haar op mijn hoofd dacht eraan om maar iets te veranderen aan het uiterlijk van de blog, want we zijn nu eenmaal gewoontediertjes, niet waar?

Maar inmiddels zijn de Spelen in Rio al bijna aanstaande en daar gaan we niet naar toe, bovendien heeft Jongste Dochter het huis inmiddels ook al lang verlaten voor haar eigen stek, kortom, volgens mij wordt het tijd voor een update, een ander thema, een andere foto en misschien zelfs een andere naam?

Hier in Casa Breien zijn de meningen verdeeld en daarom vraag ik jullie om raad, wat vinden jullie: moet er iets veranderen of is het zo goed?

Stemmen kan in de volgende post…

Geef een reactie

