Klungelen

Je zult wel denken: “Wat is het stil bij Breieninpeking.” en je hebt gelijk, het was hier inderdaad nogal stil. Dat heeft een paar redenen, die ik niet allemaal ga behandelen, maar de belangrijkste reden is, dat we hier in CasaPeking na de blikseminslag geen bliksemsnel internet meer hadden, erger zelfs, we hebben geen draadloos internet meer en ik werd helemaal neurotisch van de kabel dwars door de kamer, een nekbrekertje van jewelste.

Nu is het wereldwijde web een prachtige  plek om je gedachten te delen, maar als het met de snelheid gaat van een van een bermtoerist op een autoloze zondag en je na iedere muisklik eerst even een kop thee kunt maken, een boterham kunt smeren en deze versnaperingen ook nog kunt nuttigen, lijkt een berichtje plaatsen een kansloze missie.

Maar goed, op de zolder, het kantoor van Rene, ligt ook een kabel en, heel mysterieus, is daar de verbinding wel ongeveer normaal en daar zit ik nu even om wat werkmail door te nemen, wat post te beantwoorden (dat gaat ook lastig op een mobieltje) en hier even een berichtje te plaatsen.

Het voelt allemaal een beetje klungelig, want dit is niet echt mijn plekje, ik mis de gezelligheid van een breiwerkje naast me op de bank. Ik hoop ook heel snel weer vanaf die plek te kunnen bloggen, want natuurlijk wordt er door mij nog steeds gebreid en ik heb de laatste tijd een paar boeken gelezen waar ik ook iets over wil schrijven en dan heb ik het nog niet eens over mijn tweede boek, De perfecte locatie , dat ik binnenkort in handen heb.

Ik heb nu alweer zin in de volgende blogpost, tot gauw!

2 thoughts on “Klungelen

  1. Allereerst: gelukkig Nieuwjaar!! En ja, ik mis je hier wel, op deze speciale blogplek. Maar er komen andere tijden, lees ik, en dat doet plezier. Het leuke aan bloggen, is toch ook wel ‘vrijheid, blijheid’, niet. Het komt als het kan.

    Graag wil ik meteen voorintekenen op je nieuwe thriller!

    Vele groetjes vanuit een ‘verzopen’ land – gelukkig met de voeten warm (ha! je rozensokken, wunderbar mooi, unieke stukken!)
    janien

Geef een reactie

