November

Normaal gesproken zou ik in November meedoen met NaNoWriMo, de National Writing Month, maar dit jaar laat ik het even aan mij voorbij gaan. Met pijn in mijn hart, want ik had me wel opgegeven en ik  heb een boek in mijn hoofd, dat boek moet echter even wachten, want ik heb twee andere boeken die eerst uitgegeven moeten worden.

Voor mijn tweede boek, dat De perfecte locatie gaat heten, heb ik inmiddels een ISBN-nummer aangevraagd en het schrijven, schrappen en polijsten is in een eindstadium beland. Met een beetje goede wil is dat boek binnenkort bij mij te bestellen🙂 Dat is een prettig idee, want Rene heeft de eerste versie van mijn derde boek gelezen en goed bevonden, dus als De perfecte locatie op de planken ligt, ga ik eerst dat boek redigeren. Daarna pas mag ik van mezelf aan boek vier gaan werken.

Omdat ik tijdens het breien vaak ideeën krijg over hoe ik verder moet met mijn boeken, is er op breigebied het nodige te melden. Voor mijn kleinzoon heb ik een IJslandse trui gebreid en ik heb eindelijk al mijn wol binnen om met mijn Kaffe Fasset deken te beginnen. De eerste zeven vierkanten zijn al van de pennen gerold. Pure Wool Worsted van Rowan is heerlijk om mee te werken en het mooie is dat het lekker in de wasmachine kan, dus geen angst om met een babydekentje te eindigen als hij een keer gewassen moet worden. Natuurlijk liggen er ook nog diverse andere projecten in de wolmanden te wachten op aandacht….

Lekker stoer!
Lekker stoer!
Hint # 1 Kaffe Fasset deken
Hint # 1 Kaffe Fasset deken

One thought on “November

Geef een reactie

