Halloween

Omdat ik nog steeds zit de wachten op een helft van het garen voor de Kaffe Fasse Knitalong, heb ik die tijd gebruikt om een wintertrui voor Kleinzoon te breien. Ik had het garen, Lett Lopi uit IJsland, al liggen, want ik wilde hem eigenlijk in de kerstvakantie maken, maar het patroon past prima bij eind oktober.

Het truitje ligt nu lekker te drogen en ik denk dat ik deze week even een kopje koffie ga drinken bij dochter om Kleinzoon blij te maken.

DSC01091
Truitje in bad.
t
truitje uit bad

Natuurlijk moet ik deze week ook nog even wat halloweensnoep halen, want ik weet zeker dat er hier kleine spoken en heksen langskomen, altijd gezellig!

3 thoughts on “Halloween

  1. IJslandse wol is niet strak gesponnen en voelt in het begin een beetje stug. Na het wassen grijpen de draden in elkaar en voelt de trui zachter aan. In het dragen vormt de trui zich ook naar de vorm van het lichaam, doordat de draden echt tegen elkaar aan gaan zitten. Deze wol kun je ook prima gebruiken voor viltprojecten.

Geef een reactie

