Wordt vervolgd

Zo, even een cross-over, want na een lange onderbreking, ben ik nu weer begonnen aan het ‘herschrijven’ van boek twee. Straks in de zomervakantie wil ik echte werkdagen inbouwen, waarin ik lekker aan de slag ga met “Mert en Ellen”.
Natuurlijk geen hele dagen, maar drie dagen per week moet te doen zijn. Als je de vorderingen wilt volgen, kan dat op facebook en op mijn schrijfblog.

Karin Bogaarts-Ros schrijft

Na een lange gistingsperiode zit het er dan toch aan te komen, het tweede boek met Mert en Ellen als hoofdpersonages. Boek twee wordt al op de hielen gezeten door boek drie, want aan inspiratie ontbreekt het niet.

Ik was niet helemaal tevreden over het eind van boek twee, waarvan ik binnenkort de titel ga lanceren, maar het plannen en bedenken van boek drie heeft me goed geholpen, zodat ik de zomervakantie kan gaan gebruiken om te gaan schaven, schrijven en schrappen. Voor het eind van de zomer wil ik dan boek twee weer in eigen beheer uitgeven, want dat ik de eerste keer goed bevallen.

Bij de bieb in Enschede wordt Novemberblues nog regelmatig uitgeleend, ook nu is er iemand die het boek daar uitgezocht heeft en die het nu thuis zit te lezen, dat is een heerlijk idee!

Om de voortgang te vieren heb ik Mert en Ellen…

View original post 15 woorden meer

Geef een reactie

