Verbonden

Schreef ik de laatste keer nog dat we om de beurt en op een vaste plek moesten computeren, dan kan ik nu melden dat er in de tussentijd niet echt veel veranderd is. Om toch een beetje te kunnen werken, hebben we na alle twee een vaste lijn, Hua heeft boven op zijn studeerkamer een vaste connectie en ik zit hier in de woonkamer aan de lijn, letterlijk. Er loopt een lelijke witte kabel van mijn laptop onder de deur door naar de gang naar het kastje met de telefoon- en internetaansluiting.

Ik durf bijna geen commentaar te geven, want dan is het antwoord: “Je hebt nu toch internet?” en dat klopt, ik heb internet en ook weer een huistelefoon. Ik hoop wel dat dit gehannes met die kabels binnenkort van de baan is en dat er echte oplossing komt voor ons verbindingsprobleem.

Want eigenlijk wil ik schrijven over het Masterprogramma breien en de leuke mensen die ik daardoor heb leren kennen. Ik wil schrijven over mooie wolletjes die ik heb aangeschaft en over lezen, schrijven en koken, want ik heb een prachtige nieuwe sapmachine en ik ben bezig allerlei sapjes te maken. Nu met die stomme kabel kan ik gelukkig ook op het internet zoeken naar leuke recepten voor dat ding, maar als een van jullie nog een goed recept heeft???

One thought on “Verbonden

  1. Ach Karin..komt allemaal goed😉
    EN ik kom gauw een keer een sapje van je proeven hahahahahaha Fijn weekend..geniet van het mooie weer.

Geef een reactie

