Sokken

Sock-aholic?
Sock-aholic?

Rozensokken
Rozensokken

Het eerste paar is in België aangekomen en Janien is er, gelukkig, erg blij mee.

Ik ben nu bezig met de andere twee paar. Toen Jacky hier onlangs even was, heb ik haar de vraag gesteld: Turkoois of Olifanten en ze koos voor Olifanten. Jammer voor haar is dat het paar dat het langzaamst gaat, op naald nr.2 en een inbreimotief, dus ik denk dat Meike haar sokken eerder krijgt, want dat is het makkelijke, snelle paar dat overal in een tasje mee naar toe gaat, zodat ik er altijd en overal even aan kan breien.

En dan, straks in de meivakantie gaat het gebeuren, dan ga ik echt beginnen met mijn Master Breien. Ik heb een mooie map gekocht, de papieren zijn binnen, het wordt vast heel leuk.

4 thoughts on “Sokken

  1. Wonderful! Sooo beautiful!! En of ik er blij mee ben! Heel blij met de rozensokken in kunstbreiwerk van Karin Bogaarts! ‘De mooiste sokken van de hele wereld’, schreef ik. Ze passen als gegoten. Ook ik maakte een foto om ze op mn blogje te kunnen plaatsen maar dat kan nog even duren wegens ‘technische’ problemen. Daarom ook vanuit deze reactieruimte nog eens: heel HARTELIJK BEDANKT, Karin! En nog veel breiplezier en succes in de master breien! Je houdt ons wel op de hoogte toch …

  2. hahahahahaha ik ben erg benieuwd …maar ik heb alle tijd… ( de rozensokken zijn ook heel mooi geworden)… Nog heeeeel veeeeel brei plezier🙂 …en we spreken elkaar snel weer.

Geef een reactie

