Muts

Maart kwam en ging en het is alweer april! Hoog tijd om mijn blog weer een beetje bij te werken.
Het dagelijkse vierkantjesproject loopt een beetje achterstand op, vooral omdat ik zelf vond dat ik te weinig restjes had om tot een mooie verdeling te komen, dus eerst maar ‘snel’ nog een paar sokken op de pennen gezet. Maar de achterstand komt ook omdat ik tussendoor nog even snel niet een, maar zelfs twee mutsen heb gebreid. Ze is een groot fan van Doctor Who en ik had op Ravelry een grappig patroon voor een Dr.Who muts gevonden, ik hield zoveel garen over van dat mutsje, dat ik nog ruim voldoende over had voor een tweede!

Dr. Who
Dr. Who

twee mutsen
twee mutsen

Verder heb ik nog een babytruitje afgemaakt, daar was ik vorig jaar al mee begonnen, gelukkig voor maatje 12 maanden, maar ik was gelukkig nog ruim op tijd voor Finns verjaardag!
Op tijd
Op tijd

Om voldoende restjes te hebben voor mijn vierkantjesproject brei ik voor drie lezeressen een paar sokken, het eerste paar, voor Janien, is al af. Als zij de sokken ontvangen heeft, plaats ik hier een foto.

Nou, volgens mij zijn de breiprojecten nu weer bij, dan kan ik morgen weer iets schrijven over de bijvoorbeeld de boeken die ik gelezen heb of die ik aan het schrijven ben, tot dan.

7 thoughts on “Muts

Geef een reactie

