Vierkante ogen

De winterspelen gooien wel een beetje roet in mijn routine. Het dagelijkse vierkantje is nu een soort inhaalrace aan het worden, die bemoeilijkt wordt door de zweethanden die ik krijg van alle pirouettes, hoge sprongen en het neerstorten van schaatsers, skiërs en vooral snowboarders. Gelukkig is er vandaag geen Nederlandse inbreng en het ijshockey kan me gestolen worden. Eindelijk tijd om mijn blog een beetje bij te werken, want de achterstand van de vierkantjes neemt dramatische vormen aan:

F9
F9

F10
F10

F11
F11

F12
F12

Straks ga ik weer even een vierkantje breien en volgende week heb ik vakantie en dan zijn de Spelen ook weer afgelopen, wat moet dat een extra breitijd opleveren!
Deze week heb ik wel mijn derde paar sokken van dit jaar van de pennen laten glijden en het vierde paar gaat ook voorspoedig.

Het derde paar.
Het derde paar.

Zebra-sokken
Zebra-sokken

Het garen is van Regia en komt uit de Zoofari Color serie en de naam van deze kleur is, geheel terecht, “Zebra”. Ik denk dat zoonlief ze wel leuk zal vinden🙂
Zo, nu maar terug naar mijn breiwerk, volgens mij moet één vierkantje nog wel lukken vanavond.

4 thoughts on “Vierkante ogen

    1. Nou, Bart Swings en de bobsleemeisjes maakten het nog heel spannend! Maar het schaatsen was inderdaad wel heel erg Nederlands gekleurd, jammer dat de Noren zich afgemeld hebben voor de 10 kilometer, niet echt sportief.
      Ik ben heel benieuwd hoe het over vier jaar is, want dit was echt uitzonderlijk.

  1. Geweldig geblogd, geweldige vierkantjes, geweldige trendy sokken, geweldig, jullie Nederlanders op de Winterspelen!! Onklopbaar. Hier past slechts één woord: gefeliciteerd!

Geef een reactie

