Clean sweep

Zo, de tien kilometer keihard schaatsen zit er weer op en het is de vierde clean sweep voor de Nederlandse equipe. Ik kan natuurlijk niet achterblijven en ik kan dus vol trots ook drie winnaars aankondigen, maar op mijn podium is wel plaats voor België! Op volgorde van binnenkomst van de reacties gaan de sokken gebreid worden voor:

Op 1 : Janien van The Sausage Machine. De eerste sokken gaan dus naar België.

Op 2: Jacky, deze sokken gaan niet zo ver weg, Jacky kan ze t.z.t. gezellig bij me op komen halen🙂 Dan kunnen we meteen weer eens gezellig bijkletsen.

Op 3: Meike van Everybody loves cooking.

Als de sokken klaar zijn krijg je een berichtje van mij over waar ik ze naar toe moet sturen, of wanneer je ze op kunt halen.

Allemaal hartelijk gefeliciteerd, ik ga nu wolletjes en patronen uitzoeken, dat is altijd leuk!

Natuurlijk ook een  bloemetje!
Natuurlijk ook een bloemetje!

4 thoughts on “Clean sweep

Geef een reactie

