Valentijnscadeautje

Omdat ik februari zo’n leuke maand vind, ga ik voor één van mijn lezers een paar sokken breien. Als je denkt “Dat vind ik leuk, die zou ik wel willen winnen moet je tussen 14 februari, de verjaardag van oma (en Valentijnsdag) en 17 februari, de verjaardag van onze jongste dochter, op mijn blog een reactie achterlaten met daarin je schoenmaat en wie weet ben jij de gelukkige.
Op 18 februari maak ik bekend voor wie ik aan de slag ga.
Tot die tijd zal het hier ook wat rustig zijn, want de verjaardagen worden natuurlijk gevierd!
De lezers die zich zorgen maken over mijn vierkantjes kan ik gerust stellen, ik heb er alweer drie gebreid, maar ook twee mutsjes die ik nog niet plaats omdat ze een verrassing zijn en ik weet dat de ontvangster hier ook weleens een bezoekje brengt. Binnenkort kan ze zelfs weer fysiek een bezoekje aan ons brengen omdat ze dan, na twee jaar au pair te zijn geweest in Amerika, weer terug is in Nederland.
Vandaag dus een foto-loos blog en volgende week een winnaar.
Ik ben benieuwd naar jullie schoenmaten🙂

10 thoughts on “Valentijnscadeautje

  1. Wat is super leuke actie en proficiat met alle verjaardagen wat leuk om met Valentijnsdag een cadeautje weg te geven ik haal altijd inspiratie uit je blog ik heb wel eens geprobeerd om te breien maar het lukte me nooit leuke sokken die gebreid zijn lijkt me te gek om in mijn kast te hebben liggen en om aan te hebben mijn schoenmaat is 38 mijn email is meikegiesen@hotmail.com voor het geval ik iets win!😉

  2. Leuk om je te volgen Karin en een hele leuke actie…
    Gefeliciteerd met de 2 jarigen…
    Ik heb maat 38…zou het een eer vinden om met jou sokken te lopen😉.
    Groetjes en een fijne Valentijn…

    Jacky Sterken

  3. Allereerst: felicitaties voor je jarigen!! Wat een leuke Valentijnsactie, lief en creatief! Graag waag ik mijn kans. Hier mn schoenmaat: beetje afhankelijk van het merk is dat 37 – 37,5 tot 38 …

  4. Wat een ontzettend lieve actie! Ik geef mijn schoenmaat niet, ik brei zelf al sokken en ik gun de sokken graag aan iemand die nog nooit het genoegen heeft gehad om zelfgebreide sokken aan haar of zijn voeten te dragen. Ik ben wel heel benieuwd naar de reactie.

Geef een reactie

