Februari

Het is februari, dat vind ik altijd een leuke maand, we hebben een paar verjaardagen (oma en Jongste Dochter) en het is een maand die van opschieten weet, slechts 29 dagen en af en toe een schrikkelgeval. Ja, februari is een heerlijk eigenwijze maand. Deze maand zijn er de Olympische Winterspelen, waarover door heel veel mensen al een hele hoop is gezegd en geschreven. Ik hoop dat het mooie spelen worden met veel medailles voor de Nederlandse deelnemers en ik hoop heel veel regenboogvlaggen te zien en juichende en zoenende mensen in wat voor koppeltje dan ook!
Ik heb in ieder geval ‘regenboog’-sokken! Om helemaal in de stijl van Hundertwasser te blijven, heb ik zelfs niet geprobeerd om de sokken identiek te krijgen en heb gewoon de bol gevolgd. Dit is het resultaat:

het tweede paar
het tweede paar

natuurlijk ook weer konijnenoren
natuurlijk ook weer konijnenoren

Ik was zo blij dat de sokken af waren, dat ik meteen maar twee vierkantjes voor het dekentje heb gebreid.

F1
F1

F2
F2

Morgen komt er een update van de Moulage cursus, die weer heel leerzaam, gezellig en interessant was.

Geef een reactie

