Huiswerk

Hoera, ik heb mijn huiswerk af, morgen kan ik met een goed gevoel naar de cursus Moulage gaan. We moesten een pas-arm maken, of beter gezegd, we moesten hem afmaken, want we hebben hem vorige week voorbereid en we moesten hem thuis verder maken. Omdat ik geen idee heb hoe ik het op mijn ‘nieuwe’ machine voor elkaar kon krijgen, heb ik hem maar netjes met de hand gemaakt.

pas-arm
pas-arm

Verder kan ik, vol trots, zeggen dat het me in januari iedere dag is gelukt om een vierkantje te breien, het dekentje groeit daarom gestaag.
# 30
# 30

# 31
# 31

En zo ziet het er nu uit:

31 januari 2014
31 januari 2014

Een gedachte over “Huiswerk

Geef een reactie

