Wolletjes

Het vierkantje van vandaag is meteen een voorproefje van het tweede paar sokken waar ik nu mee bezig ben. De eerste sok is al klaar en ik kon niet wachten om te zien hoe hij bij het dekentje zou kleuren. Want tegenwoordig zijn er prachtige wolletjes op de markt, het zijn soms ware kunstwerkjes. De wol waar ik nu mee bezig ben is wel heel speciaal, er zit een glitterdraadje bij door en de makers van het garen zijn geïnspireerd door de kunstenaar Hundertwasser, een kleurrijk persoon, die naar het schijnt altijd twee verschillende sokken droeg.

# 29
# 29

Het leuke van sokkenbreien is dat het zo makkelijk te transporteren is, ik heb nu altijd een paar op de pennen om mee te nemen naar school, in de pauze heb je zo weer een paar toeren gebreid en dan schiet het ongemerkt toch weer lekker op.
Waarschijnlijk heb ik dit weekend het tweede paar van dit jaar ook al klaar!

Een gedachte over “Wolletjes

Geef een reactie

