Dinsdag

Het re-integratietraject is moeilijker dan ik had gedacht, vooral omdat ik de leuke dingen ‘moet’ blijven doen. Dat is best lastig als je moe thuis komt en dan het liefst even niets meer doet en ik houd niet zo van ‘moet’-dingen.
De ene dag gaat het een stuk beter dan de andere, gisteren zou ik waarschijnlijk een vier op de schaal van 10 geven, maar vandaag is toch wel een zeven. Dat verbaast me zelf wel, want ik had vanmiddag een vergadering, waar ik eigenlijk een beetje tegenop zag, maar hij werd goed geleid, hij begon en eindigde op tijd en er werden een paar duidelijke afspraken gemaakt. Eén van die afspraken is dat we snel weer met zijn allen om de tafel moeten om nog een paar andere zaken, die nu nog zweven, duidelijk te krijgen, daar ben ik helemaal voor. Kortom, het was een mooie dag, ook het weer werkte mee, we hadden een mooi zonnetje in Twente.

# 27
# 27

# 28
# 28

Verder moet ik deze week op zoek naar mooie modeplaatjes, want op de laatste dag van de cursus Mouleren, mogen we een kledingstuk naar keuze op de pop mouleren. Ik denk dat ik een paar bladen koop en dan een moodboard maak, van daaruit krijg ik vanzelf wel een idee (hoop ik) voor een mooie jurk. Het is wel jammer dat de pop mijn maten niet heeft, want anders zou ik de jurk ook in het echt kunnen maken, maar misschien heb ik dan wel zoveel geleerd dat ik iets op mijn dochters kan mouleren en dan kan ik hun een leuk jurkje of een leuke rok maken.
Ik zal eens kijken of ik zaterdag foto’s kan maken tijdens de cursus, want die is echt geweldig.

One thought on “Dinsdag

  1. Ik ben heel benieuwd naar de foto’s. Je schrijft zo enthousiast over het mouleren dat ik er heel nieuwsgierig naar geworden ben.

Geef een reactie

