Het eerste paar van het jaar!

Omdat ik een heleboel restjes moet hebben voor mijn dekentje, heb ik ook maar weer sokken op de pennen gezet en het eerste paar van 2014 is klaar. Het zijn sokken die, als cadeautje, verhuizen naar Utrecht. Het patroon komt uit het boekje ‘Sokken brei je zo!’ van Jo An Luijken en Marlies Hoogland en dit is wel mijn lievelingssokkenpatroon, namelijk het ‘Koffieboontje’. Het garen komt uit mijn voorraad, maar helaas heb ik geen wikkeltje meer, waarschijnlijk Opal of Regia, want dat zijn mijn standaard sokkengarenmerken.
Natuurlijk heb ik meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt en van de restant van de wol heb ik al een vierkantje gebreid, natuurlijk komen er nog meer mooie azuurblauwe vierkantjes, want van een paar sokken maat 37 houd je genoeg over!

Wat zijn ze leuk, hè?
Wat zijn ze leuk, hè?

oortjes
oortjes

close-up
close-up

# 24
# 24

4 thoughts on “Het eerste paar van het jaar!

  1. Koning winter kwam hier in het Noorden. Koude voeten en natte handen van het sneeuwballen gooien. Maar koude oren krijg ik niet, dankzij de mooie muts in…koffieboontjes kleur! die ik zo’n drie jaar terug van je kreeg opgestuurd. Heerlijk zacht en warm.🙂

Geef een reactie

