Herhaling

De geschiedenis herhaalt zichzelf, ging ik vroeger met zijn mama naar de KNO-arts, nu mag zij met mijn Kleinzoon. Ik ben er trouwens ook regelmatig geweest, er staan me nog een paar operaties heel duidelijk op mijn netvlies gebrand en daar ben ik niet knapper van geworden.
Het was voor Kleinzoon al heel gewoon, hij is ook niet bang of zo en vanmorgen gaf hij meteen na de operatie (nieuw buisje in zijn rechteroor en alweer de neusamandelen eruit) dat hij vanmiddag wel op de fiets naar oma wilde!
Zodoende kon ik met eigen ogen zien dat hij alles weer goed doorstaan had, het bikkeltje van ons!

# 21
# 21

# 22
# 22

Geef een reactie

