Zo’n dag

Zo’n dag was het vandaag, zo’n dag dat je het liefst lekker in je bedje zou blijven liggen, of lekker in je flanelletje en op je sloffen een beetje in huis zou aan klungelen. Bij gebrek aan een flanelletje heb ik toch maar een jurkje aan getrokken, maar voor de rest heb ik het rustig aangedaan.
Mijn vest heb ik nog niet uitgehaald, want ik ben er achter gekomen dat ik heel goed ben in het in elkaar zetten van breiwerk, het uithalen wordt nog een uitdaging op zich.
Omdat het vest er voorlopig niet inzit, ben ik maar begonnen met mijn jurkje. Dit keer heb ik wel drie keer gekeken of het de goede maar wel is, maar het klopt helemaal. Vest en jurkje komen allebei uit “The Big Easy” van Debbie Bliss, een heel leuke ontwerpster.

Cowl Neck Dress
Cowl Neck Dress

En zo ziet mijn jurkje er tot nu toe uit:

Best goed, toch?
Best goed, toch?

Mijn vest zou zo moeten worden, maar dan in het bruin:

Lace Jacket
Lace Jacket

En dit is het geworden😦

Te groot
Te groot

Gelukkig gaat het met het dekentje nog steeds goed.

# 18
# 18

# 19
# 19

2 thoughts on “Zo’n dag

Geef een reactie

