Besluit

Een ander verfbad, pff. Het blijft lastig, want zien we nu wel of geen verschil? Het ligt er een beetje aan hoe je de kragen tegen elkaar aanlegt en hoe je ze in het licht houdt. Het ene moment zie je er niets van en het andere moment slaat de twijfel toe en ga je wat beter kijken en dan zie je niets meer.
Ik heb besloten dat ik geen verschil zie en ik ga de linker kraagband niet uithalen, dus hoef ik ook geen nieuw garen te halen. Met een tamelijk gerust hart ga ik straks beginnen om het vest in elkaar te zetten, dat is het minst leuke van breien, want het is geen breien meer maar goed nadenken om alles zo mooi en zo probleemloos in elkaar de laten passen en dan moeten er ook nog knopen op… dat vind ik helemaal een vervelend klusje. Ik heb weleens truien, die op het in elkaar zetten na, helemaal klaar waren, gewoon onder in de mand laten liggen! Maar goed, dat doe ik tegenwoordig niet meer, dus ook dit vest wordt netjes afgewerkt.
Waarschijnlijk net op tijd, want ik vond het vandaag heel erg koud, hier in Twente, misschien komt er toch nog een winter aan.

Verder heb ik mijn fototoestel weer tevoorschijn getoverd, de batterij opgeladen en een foto gemaakt van alweer een vierkantje. De foto op mijn laptop krijgen was een ander verhaal, natuurlijk kon ik het handige kabeltje niet vinden en moest ik het chipje uit het fototoestel peuteren.

# 13
# 13

Vanaf vandaag grote foto’s, nu maar snel dat kabeltje zoeken!

5 thoughts on “Besluit

  1. Vooral de naad van de mouwinzet mooi krijgen vond ik altijd zo lastig, dat ik al op de middelbare school begonnen ben met het rondbreien van het merendeel van mijn truien en vesten, met óf een ronde pas óf een raglan. Bijna geen naden meer. Heerlijk!

      1. Dat is ook zo, en niet elke trui leent zich voor een raglan of ronde pas. Maar ik blijf het een “klus” vinden.

Geef een reactie

