Zelf doen

Gisteren ben ik even (best lang) bij het Haakwinkeltje geweest, normaal gesproken zou ik dan gezellig even met Liesbeth hebben gekletst, we zouden samen breiboeken hebben doorgenomen en wolletjes hebben geaaid, maar ze was zo druk dat ik op mijn beurt moest wachten om mijn bruine bolletje en zes knopen af te rekenen.
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig alles zelf wil doen! De brei- haak- en naaicursussen vliegen je om de oren, net zo als de cupcake- en chocolade-lessen, geweldig natuurlijk, maar ik vraag me wel af hoe dat zo komt, is het de crisis of krijgt men in de gaten dat het gewoon heel erg leuk is om zelf iets te maken?

Het bruine bolletje was er niet één uit hetzelfde verfbad en ik ben benieuwd hoe de kleur er bij daglicht uitziet, want ik heb net de kraagrand langs het rechterpand gebreid, volgens mij ziet het er goed uit, maar morgen ga ik dat even rustig bekijken, ik heb er alle vertrouwen in.

Met het dekentje gaat het ook goed, ik brei nog steeds netjes iedere dag een vierkantje en vanaf morgen komen er foto’s die gemaakt zijn met mijn fototoestel, hopelijk zijn die van iets betere kwaliteit.

Dan hier nog even vierkantjes elf en twaalf (hoewel ik er volgens mij al dertien gebreid heb).

# 11
# 11
#12
#12

One thought on “Zelf doen

Geef een reactie

