Net niet…….

40 gram
40 gram

Dit restje bruine wol is precies 40 gram, dat betekent dat ik voor de kraagrand van het linkerpand 60 gram heb gebruikt en dat ik dus 20 gram tekort kom om mijn vest vanavond af te maken. Gelukkig is het Haakwinkeltje morgenmiddag geopend en hopelijk hebben ze nog een bol (100 gram) in de goede kleur en het goede verfbad en anders hoop ik maar dat de kleur niet echt afwijkt, of ik moet twee bollen nemen, zodat de kraagrand in ieder geval mooi doorloopt.
Het vest wordt wel heel erg mooi, ik kan bijna niet wachten om het een keer aan te doen.
linkerkraag is klaar
linkerkraag is klaar

net niet....
net niet….

Maar, ook vandaag heb ik weer een vierkantje gebreid!

# 10
# 10

2 thoughts on “Net niet…….

  1. Goed bezig! Lekker hé, als zo’n vest bijna af is en dan ook nog helemaal geworden is zoals je het voor ogen had. Zelf maken geeft zoveel voldoening.

    1. Ja, heerlijk. Ik hoop echt dat ze straks nog een bol hebben, want het schijnt toch echt kouder te worden. Als het vest klaar is, geef ik de specificaties.
      Wat heb jij trouwens mooie spullen je webwinkel, de Sara Lund trui…. prachtig!

Geef een reactie

