Restjes

Het is nooit te laat om iets te leren en ik hoop daarom ook dat de foto’s van de vierkantjes nu iets groter zijn, dit naar aanleiding van de vraag van Stuiterballen en zijn uitleg.

Het dekentje bestaat voornamelijk uit restjes, van de meeste wolletjes die je hier ziet, heb ik ook echt sokken gebreid en het is heel leuk om bij bepaalde vierkantjes nog precies te weten welke sokken het zijn geworden en ook welke wol het was, want er zitten ook heel veel verschillende ‘soorten’ sokkenwol in het project, ook handgeverfde en sokkenwol met aloë vera voor zachte voetjes.

Om de restjesvoorraad niet te veel uit te putten en te zorgen dat er variatie in de blokjes blijft, heb ik ook maar weer een paar sokken op de naalden gezet, mooi azuurblauw in het Oud Hollandse koffieboontjespatroontje, hetzelfde patroon als deze knalroze sokken: http://ravel.me/cloudsofdust/l8ez0

Zo, en nu maar hopen dat het goed komt met de foto’s!

vierkantje # 9
vierkantje # 9

Nieuwe sokken
Nieuwe sokken

NB: Ik heb gekozen voor “ware grootte” bij het invoegen van de foto’s, maar bij het testlezen zijn ze nog steeds klein… Help??

One thought on “Restjes

Geef een reactie

