Echt waar?

Hoewel ik hier eigenlijk niet over werk wil bloggen, ontkom ik er vandaag niet aan. Vanmorgen was de nieuwjaarsvergadering waarin we werden bijgepraat over de ‘nieuwbouw’ en er was een ander nieuwtje, dat voor mij heel welkom was, we krijgen een Middenbouw groep van de Vrije School bij ons in het gebouw. Daar ben ik, als oud-Vrije-School-ouder natuurlijk heel erg blij mee, vooral ook omdat er gevraagd werd wie er eventueel interesse had om ook in deze nieuwe klas les te geven. Natuurlijk heb ik toen mijn hand in de lucht gestoken.
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal verder gaat, gaan we echt uit het (heel erg) oude gebouw en krijgen we die extra klas? Heel misschien wijd ik er nog wel eens een blogje aan, voor nu heb ik iets moois om naar uit te kijken.

vierkantje # 7
vierkantje # 7

Geef een reactie

