Ik ben benieuwd

Ik ben alweer druk bezig met NaNoWriMo 2013 en op de één of andere manier ben ik nog steeds niet klaar met mijn speurdersduo Ellen en Mert. In boek twee, waarover later meer, zijn ze weer op komen draven en ook in dit boek, boek nummer drie sluipen ze weer binnen.
Op de Nano-site volg ik natuurlijk een aantal collega schrijvers en een paar daarvan houden ook blogs bij, en daar zag ik iets, wat ik hier ook maar even vraag, namelijk recensies!
Dus, als je “Novemberblues” hebt gelezen, wil je dan hieronder een recensie plaatsen, misschien helpt het een andere lezer over de streep om het boek ook eens te gaan lezen.
Alvast bedankt.
Trouwens, “Novemberblues” is hier http://www.lulu.com/shop/karin-bogaarts-ros/novemberblues/paperback/product-20002352.html nog steeds te bestellen.

en, wat vond je ervan?
Mijn eerste boek

Geef een reactie

