Vijf december

Op vijf december moet ik de Kleinzoon ophalen uit school, heel spannend op die speciale dag. Natuurlijk moet hij van tevoren wel even een schoentje hier inleveren, want je weet maar nooit of Sint (eventueel met de een of andere Piet) langskomt.
Toch is dat niet de reden waarom ik zoveel zin heb ik die dag.
Ik vind het vooral zo leuk omdat Kleinzoon wil leren breien en we hebben afgesproken dat dat het best gaat als hij hier dan een middagje alleen is en dat is op vijf december, gezellig.

Vanmiddag heb ik alvast kindernaaldjes gekocht en wat mooie wol en nu ben ik een patroontje aan het ontwerpen, zodat we een mooi cadeautje voor zijn mama kunnen maken, natuurlijk onder het genot van chocomelk en pepernoten.

Ik verheug me er nu al op.

vincio1 vincio2

Geef een reactie

