Klaar voor de start

Nog eventjes en dan mag ik beginnen, huà had al voorgesteld om alvast wat eerder te beginnen, omdat ik er zoveel zin in heb, maar dat is tegen de spelregels! Nee, ik begin morgenvroeg! Eerst lekker een stuk schrijven en ’s middags even met Liesbeth naar Het Haakwinkeltje in Delden en daarna weer schrijven en dan verder de hele maand drie keer per dag aan het boek werken.

Op dit moment heb ik de volgende dingen, die me moeten helpen om mijn doel (minimaal 50.000 woorden in 30 dagen) te bereiken:
1. “10.000 Dromen verklaard” van Pamela Ball,
2. Een zeer getroebleerde hoofdpersoon,
3. Een ruziënd speurderskoppel (ja, Ellen en Mert draven weer op); en natuurlijk
4. Een (werk)titel: “Instortingsgevaar”.

Daar moet ik toch een heel eind mee komen, denk je niet?

Geef een reactie

