Daar gaan we weer.

Nog even en NaNoWriMo (National Novel Writing Month) begint weer en ook dit jaar ben ik weer van de partij. Hopelijk geeft het mij ook weer een beetje moed om meer te bloggen, want ik mis het schrijven wel, maar ik heb geen zin in een treurwilgenblog, vandaar dat het een beetje is blijven liggen.

Maar goed, ik ben al helemaal startklaar voor 1 november, ik heb een titel, een notitieboekje en een plot, dat moet voldoende zijn om voor de derde keer op rij ‘winnaar’ te worden, dat wil zeggen 50.000 woorden in 30 dagen geschreven te hebben.

Het boek van vorig jaar wacht nog op herziening, met een beetje goede wil komen er volgend jaar twee boeken van mij uit. Ik krijg er in ieder geval steeds meer zin in.

Op het Enschede-vlak is er ook goed nieuws: ART is niet dicht! Ze zijn alleen maar twee dagen gesloten geweest. Verder wil Enschede nu proberen een paar ‘grote namen’ te lokken, zoals Tommy Hilfiger, ik hoop dat het lukt.

NaNoWriMo 2013
NaNoWriMo 2013

4 thoughts on “Daar gaan we weer.

Geef een reactie

