Even serieus

Vanmiddag heb ik lekker geluncht bij de Bijenkorf (in Enschede, zeg ik maar even bij) en behalve mijn betalingsbewijsbonnetje kreeg ik er nog een bonnetje bij met daarop de vraag: ‘Wat kunnen wij doen om uw bezoek aan de Bijenkorf te verbeteren?

Ik zal straks de enquête even invullen op het aangegeven internetadres en misschien win ik zelf die cadeaucard van 50 euro wel, maar één ding schoot mij meteen te binnen, toen ik het bonnetje las, namelijk:

GEWOON IN ENSCHEDE BLIJVEN, misschien, alsjeblieft…

bonnetje

2 thoughts on “Even serieus

  1. Ik woon niet in Enschede maar kwam er vroeger wel vaak. Het zou een gemis voor de stad zijn als de Bijenkorf er zou verdwijnen. Ik hoop met je mee dat ze blijven.

Geef een reactie

