Gewoon doorgaan

De eerste stappen zijn gezet. Ik ben blij met de houvast die het ’30-dagen’-boek biedt, zo hou ik bij hoe ik me in bepaalde situaties voel en moet ik een lijst maken van 50 dingen die me energie geven. Op dit moment kom ik niet zo heel ver met die lijst, maar bloggen staat er wel bij!

Breien geeft in ieder geval rust, vooral als ik me moet concentreren op kleurwisselingen, want tijdens het tellen heb ik geen tijd voor gepieker. Heel fijn voor mijn vogelvest.

vogelvest3

Het knippen is gelukt, het beleg zit netjes tegen het voorpand en mouw nummer één staat op de pennen. Tot nu toe ben ik blij met het resultaat (maar niet met de foto).

4 thoughts on “Gewoon doorgaan

Geef een reactie

