Berken en elzen (allergie)

Natuurlijk ben ik onwijs blij met het mooie weer van de laatste paar dagen, lekker een zonnetje erbij en alles lijkt meteen een stuk leuker.

Voor mij heeft het echter een bijkomend nadeel, op zo’n mooie, droge en zonnige dag, waarop het ook een beetje waait, zijn mijn vriendjes, de POLLEN, erg actief. Gisteren voelde ik het al aankomen en vandaag was het helemaal erg. Het betekent dus weer extra medicijnen om alles toch weer goed te krijgen, maar het blijft een beetje dweilen met de kraan open.

Hier in de buurt staat veel berken en bij school is het helemaal een berkenfestijn en op een dag als vandaag moeten de ramen natuurlijk gewoon open en nu zit ik hier met zakdoeken en een citrosannetje een beetje te snotteren op de bank.

Misschien gaat het vanavond wel heel zachtjes regenen?

Dit is trouwens mijn 998ste blogpost, ik heb heel erg zitten te denken wat ik zal doen om mijn duizendste te vieren, een nieuwe foto? een heel nieuwe achtergrond? weer een leuke give-away?

Heb je suggesties om deze mijlpaal niet zomaar voorbij te laten gaan, hoor ik die graag🙂

 

Geef een reactie

