Onderweg

De boeken naar mijn bloghopwinnaars zijn onderweg. Ik hoop dat ze een warm welkom in hun nieuwe boekenkast vinden, maar dat ze natuurlijk eerst even gelezen worden.

Het leuke van deze bloghop is dat ik ook een boek gewonnen heb🙂 Lori Howell heeft het boek Reflections geschreven en zij stelde het deze keer beschikbaar als bloghopprijs. Ik ben heel erg nieuwsgierig naar dit boek, het is natuurlijk altijd prettig om iets te winnen, maar dit is wel speciaal. Ik weet uit ervaring hoe vreemd het is om je eigen boek door iemand anders te laten lezen. Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe mijn boek ontvangen wordt door de lezers.

Er is nog iets anders onderweg. Ter ere van mijn vijfde blogjaardag heb ik een zelfgebreide muts beschikbaar gesteld en die is gewonnen door Deborah en zij mailde me dat ze er erg blij mee was, dat hij paste en dat hij op tijd binnen was om mee te nemen op wintersport. Ik hoop dat ze mooi weer heeft en dat ze lekker kan skiën, maar ook dat ze tijd heeft om mooie foto’s te maken, want dat kan ze erg goed!

model: oudste dochter
model: oudste dochter

 

muts4muts2

One thought on “Onderweg

Geef een reactie

