Tromgeroffel

Bloghop 2013

De bekendmaking van de winnaars van de Literaire Bloghop:

  • Het kerstverhalenboek gaat naar: Carola
  • Sanctuary gaat naar: Allie
  • Novemberblues gaat naar: Judith en Theonlymrsjo

Het was een gezellige bloghop, ik heb het weer met heel veel plezier gedaan, ik heb me bij een aantal blogs ingeschreven voor de weggeverijen en ik heb steeds met spanning gekeken of er iemand geïnteresseerd was in mijn aanbiedingen. Het is bij iedere bloghop leuk om nieuwe namen voorbij te zien komen en het is nog leuker als die namen daarna ook weer eens voorbij komen.

Voor het boek met de kerstverhalen had ik één gegadigde en dat boek komt zeker goed terecht bij Carola, die zelf ook een blog bijhoudt: http://blog.brilliantyears.net/ heel erg de moeite waard om ook eens te gaan kijken, want het is een Engelstalige boekenblog.  Ik ga er in ieder geval vaker een kijkje nemen.

Voor Sanctuary hadden zich vier lezers gemeld en daar moest dus wel geloot worden. Helaas heeft Allie geen blog, maar ik hoop dat ze veel leesplezier beleeft aan het boek.

Voor Novemberblues, mijn eigen boek hadden Theonlymrsjo (blogloos) en Judith van Leeswammes interesse, omdat ik nog een paar exemplaren thuis heb en omdat het Valentijnsdag is en mijn nieuwe boek binnenkort uitkomt, leek het mij wel een goed idee om ze alle twee een exemplaar te sturen.

Ik neem contact met de winnaars op en als ik de adressen heb ontvangen, dan zal ik zo snel mogelijk de pakjes op de post doen.

Heel hartelijk gefeliciteerd allemaal🙂

 

 

 

 

Geef een reactie

