In bed met een boek

Wat is er leuker dan een dagje ‘spijbelen’? Gewoon even doen waar jezelf zin in hebt?

Vandaag was het daar de perfecte dag voor, Huà ging naar FC Twente en ik zou de middag voor mezelf hebben. Vanmorgen hebben we eerst uitgeslapen, ik kreeg lekker ontbijt boven, want ik had mijn boek al tevoorschijn getoverd. Het duurde niet lang of het was al duidelijk dat dit boek echt vandaag uit moest, dat was eigenlijk al zo sinds ik er vrijdagavond in was begonnen.

The Friday Night Knitting Club van Kate Jacobs heeft alles waar ik aan toe was: breien, verdriet en romantiek. Vanaf het moment dat ik de eerste bladzijde had gelezen, kon ik het maar met moeite aan de kant leggen. Daar hadden waarschijnlijk meer mensen last van, want op de cover staat de aanprijzing: ‘Worth taking a duvet day for’.  Deze aanbeveling was voor mij voldoende om vandaag het uit bed stappen uit te stellen tot ik het boek uit had, om daarna meteen spijt te hebben dat het boek uit was. Gelukkig heeft Kate Jacobs gezorgd voor nog twee delen, die ik natuurlijk ook ga lezen.

Maar eerst ga ik weer verder met de koekjeslijst, wat het volgende boek is, vertel ik morgen.

The Friday Night Knitting Club

 

 

2 thoughts on “In bed met een boek

Geef een reactie

