De winnaar van de verjaardagsactie

Volgens de statistieken heeft mijn blog 77 volgers en daar ben ik heel blij mee.

Daarom wilde ik ook trakteren, vandaar dat ik beloofd heb om voor één persoon die me zou feliciteren een muts te gaan breien. Er hebben drie mensen gereageerd en de winnares is Deborah 🙂 die zelf ook een eigenwijze blog bijhoudt, zoals trouwens Janien en Ernestine ook doen.

Ik heb al mooie witte wol, Creative focus worsted van Rowan, en ik heb ook al een patroon in gedachten. Deze week zet de steken op en dan gaat hij zo snel mogelijk jouw kant op.

Yes!
Yes!

 

 

3 thoughts on “De winnaar van de verjaardagsactie

Geef een reactie

