Wie jarig is….

Ja, wie jarig is trakteert!

Ik ben best een beetje trots, want mijn blog is vandaag vijf jaar, het eerste lustrum is bereikt. Het mooie is dat ik het nog steeds heel plezierig vind om te doen. Natuurlijk lap ik allerlei (blog)regels aan mijn laars, zoals: houd je aan één onderwerp, blog regelmatig en maak niet te lange teksten en zorg voor mooie plaatjes.

Nee, ook de komende tijd (jaren?) blijf ik bloggen over de dingen die mij interesseren, dat kan de ene keer een mooi breiwerk zijn en de andere keer een lekker recept of een boekrecensie. Mijn blog is dus, net als ik zelf, niet een hokje te plaatsen en dat blijft ook zo.

Waar blijft dan die traktatie? Heel eenvoudig, als je een reactie achterlaat op deze blogpost, maak je kans op een door mij gebreide muts. Je hebt tot zondagmiddag 27 januari 2013, 12.00 uur de tijd, dan doe ik de namen van de mensen die gereageerd hebben in een doos en dan laat ik Hua er één uithalen en voor die persoon brei ik dan een muts, altijd handig met die temperaturen van tegenwoordig.

Zo, dan neem ik nu een virtueel gebakje zodat ik nog even kan genieten van mijn blogjaardag.

O, ja, daar hoort natuurlijk ook een bloemetje bij.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

7 thoughts on “Wie jarig is….

  1. Een beetje laat, maar toch van harte gefeliciteerd met dit mooie jubileum. Vijf jaar!! Ik hoop dat ik dat ook mag halen met mijn blog🙂

    Blogregels? Die heb ik ook niet. Zo fijn om over van alles en nog wat te kunnen schrijven.

    Op naar de volgende paar jaar bloggen!

  2. Happy blogiversary!!!!! Nog net niet gemist …

    Dat is juist de freedom of blogging zoals jij dat beschrijft: dat we geen regels hoeven te volgen. Dat je je ‘eigen ding’ kunt doen. Je blog zoals hij is: zo heb ik hem het liefst.

    Heb ook al van die mooie raadgevingen gekregen voor usability en meer: max. zoveel woorden per post, je telkens beperken tot één thema, alles wat ook jij noemt. Dat doen we dus lekker niet. Wat het moment en de dag schaft, daarover blog ik, in de vorm en de mood van dat moment.

    Nog veel blogplezier!

Geef een reactie

