De herkansing

Voor de ‘Koekjeslijst’ zoals ik de uitdaging van de Boekblogger heb genoemd, heb ik mijn eerste boek nu uit.

Ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen waarom ik De zwarte met het witte hart  van Arthur Japin bij de eerste poging aan de kant heb gelegd, want wat was dit een geweldige ervaring! Misschien was ik er toen niet aan toe, misschien kon ik toen niet zoveel verdriet verdragen en was het zelfbescherming dat ik het aan de kant legde, want het is geen mooi verhaal, nee het is een zwarte bladzijde in de vaderlandse geschiedenis, of misschien zelfs van de wereldgeschiedenis.

Mijn recensie kun je hier lezen.

Het volgende boek wordt Stadsliefde van Adriaan van Dis, die heb ik vorig jaar aangeschaft voor de Wishlistchallenge 2012, maar komt dus uiteindelijk in de Ik lees Nederlands challenge terecht🙂

Lekkere uitdaging!
Lekkere uitdaging!

Geef een reactie

