Gratis

De belevenissen bij de tandarts bespaar ik jullie maar, want er is veel leuker nieuws.

Judith organiseert weer een Literaire Bloghop en ik doe ook weer mee, volgende maand vertrekken er een paar boeken uit onze kast om te verhuizen naar een nieuw adres. Dit keer doe ik mee op Europees niveau, dat betekent dat ik ook een Engels boek ga verloten. Ik ga binnenkort eens kijken welke boeken in de verloting gaan, natuurlijk ga ik ook op bezoek bij de andere blogs die meedoen, wie weet win ik weer eens wat, mooie alliteraties, als die W’s.

Misschien is jouw boekenplank ook aan een update toe en wil je ook een boek (of twee) weggeven, bezoek dan Leeswammes eens en geef je ook op!

Bloghop 2013

2 gedachtes over “Gratis

Geef een reactie

