Storing

Gisteren was ik heel veel plan. Ik zou met Hua meerijden naar Enschede, winkelen en het Ei van Ko op de foto zetten en heerlijk genieten van een niet te koude winterdag. De bedoeling was zelfs dat ik weer terug zou lopen naar huis, een wandeling die ik wel vaker maak en die goed past in mijn wandelschema. Jammer genoeg werd ik wakker met lichte verhoging en flinke keelpijn. Op het internet had ik al gezien dat er sprake zou zijn van een lichte griepepidemie, ik vroeg me af of ik ook misschien slachtoffer was en of het een lichte griep betrof of een lichte epidemie.

Het uitstapje naar Enschede blies is maar af, want maandag begint school weer en, hoewel maandag eigenlijk mijn vrije dag is, moet ik er toch zijn, want we hebben een studiedag voor docenten. Rustig aandoen leek me een beter plan. Het Ei van Ko loopt toch niet weg en het is prima te combineren met een andere plek uit de 053 leukste plekken van Enschede.

Hua is alleen de boodschappen gaan doen en was net op tijd terug om hier het licht uit te zien gaan, want Enschede en omstreken zijn gisteren getroffen door een grote stroomstoring, wij hebben gezellig overal kaarsjes aangedaan en omdat we ook niet konden koken, hebben we de broodjes die voor vandaag bestemd waren, maar opgegeten.

Behalve de stroom die uitgevallen was, hadden we ook geen internet of telefoon, alles was uitgevallen, een rare ervaring! Als zoiets gebeurd merk je ook meteen dat een mens toch ook een gewoontediertje is, ik moest even naar de wc en nam natuurlijk een kaarsje mee, maar deed toch het licht aan🙂 Tja, dat deed het dus niet.

Gelukkig was de wereld vanmorgen toen we opstonden wat dat betreft weer helemaal normaal, maar mijn gezondheid laat nog steeds te wensen over.

 

Geef een reactie

