Roze-koeklijstje

Lekkere uitdaging!
Lekkere uitdaging!

 

Dit jaar wil ik 15 oorspronkelijk Nederlandse boeken lezen voor de uitdaging van Judith van de Boekblogger. Ik ben nu een beetje aan het kijken welke boeken er allemaal op mijn lijstje komen. In december heb ik het boek Hellehonden van Jan en Sanne Terlouw gelezen, maar daar kon ik niet echt enthousiast van worden, daar wil ik niet eens een recensie over schrijven, dus het is maar goed dat ik die in 2012 heb gelezen.

Wat moet er dan wel op komen? In ieder geval Stadsliefde van Adriaan van Dis, dit boek heb ik vorig jaar gekocht voor de Wishlistchallenge, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om het te lezen. Verder zit ik te denken aan een boek van Gerbrand Bakker, de twee boeken die ik van hem gelezen heb, vond ik allebei fantastisch. Volgens mij heb ik ook nog wel iets moois uit de middeleeuwen (en iets later) op de e-reader staan. Natuurlijk ga ik ook eens kijken wat de andere bloggers, die mee doen, gaan lezen, misschien dat ik daar ook wat inspiratie uit kan halen.

Voordat ik met mijn eerste boek ga beginnen, lees ik eerst Miss Marple, the complete short stories uit, het kerstcadeautje dat ik voor mezelf heb gekocht, toen ik toch iets moest bestellen bij Bol. De afgelopen feestdagen zijn er vooral kookboeken bij ons binnen gekomen, daarover blog ik binnenkort meer, want er zitten prachtige boeken bij!

Maar, als je nog leestips hebt voor mijn rozekoeklijstje hoor ik het graag🙂

2 thoughts on “Roze-koeklijstje

  1. “Het voorseizoen” van Pefko? Het voetbalboek van Anna Enquist? De nieuwste dichtbundel van Xavier Roelens? Over gedichten gesproken – iets heel anders: de romantiek van Renée Van Hekken?

    Ik denk na. Deze schoten me zomaar te binnen …

Geef een reactie

