Dag 2012!

(H)uggs voor Chris
(H)uggs voor Chris
De laatste dag van het jaar alweer, ik verbaas me er ieder jaar weer over hoe snel het eigenlijk gaat. Wat is er allemaal terechtgekomen van de goede voornemens en de uitdagingen die ik voor het nu alweer oude jaar ben aangegaan. Bovendien ben ik aan het eind van het jaar druk aan het plannen voor het nieuwe jaar, dat er al duidelijk aan staat te komen. Hier in het dorp wordt al ruim een week met vuurwerk geknald, de boze geesten zijn dus al goed verdreven.

Wat heb ik allemaal gedaan?
> Januari begon ik al goed met de “River of stones”, het goed kijken naar de mooie kleine dingen in de wereld. Het was heel inspirerend om daar aan mee te doen.
> Het hele jaar door ben ik bezig geweest met de “Pay it Forward 2012” en ik heb voor zes mensen iets gemaakt: een muts, twee shawls, een jurkje, een trui en als laatste een paar (H)uggs, dat meteen dienst deed als kerstsurprise. Ik denk ook dat ik volgend jaar een soort Pay-it-forward-2013 start, maar daar blog ik binnenkort nog wel over.

> Ik heb de halve marathon in Krems genordict.
> Ik ben vol goede moed begonnen met de Wishlistchallenge 2012, maar die heb ik niet tot een goed einde gebracht. Ik heb wel (meer dan) 12 nieuwe boeken op mijn planken gekregen, ze stonden alleen niet allemaal op die lijst. Het was wel heel leuk om er aan mee te doen en ik ben ook blij met de nieuwe uitdaging voor volgend jaar, het lezen van 15 oorspronkelijk Nederlandse boeken. Daarover ook volgend jaar meer.

Lichamelijk is het een stuk beter met me dan vorig jaar om deze tijd, daar heb ik dan ook hard aan gewerkt met behulp van de alternatief therapeute, in 2013 wil ik kijken of ik op die manier ook geestelijk weerbaarder kan worden en ook het gewicht blijft een aandachtpunt.

Op het professionele vlak is afgelopen jaar zwaar geweest en voorlopig zal het ook moeilijk blijven. Ik ben blij dat er nu wel iets gebeurd, maar zelfs dat zorgt weer voor een ander soort onrust, waar ik het lastig mee heb. Gelukkig heb ik wel uitlaatkleppen zoals het schrijven en het breien. In 2012 is mijn eerste boek “Novemberblues” op de markt gekomen en in 2013 komt mijn tweede boek “De perfecte locatie” uit, daar ben ik erg blij mee.

Al met al kan ik 2012 met een gerust hard uitzwaaien en vol goede moed begroet ik 2013, plannen genoeg.

Ik wens iedereen een heel gelukkig, gezond en vooral liefdevol 2013!

5 thoughts on “Dag 2012!

Geef een reactie

