Vrolijk kerstfeest 2012

Vrije School Kerststal
Vrije School Kerststal
De aanloop naar Kerst was hier in Enschede dit jaar heel feestelijk met het Glazen Huis van Serious Request. Het was fijn dat wij daar met school ook een steentje aan hebben bijgedragen, nog nooit eerder was de opbrengst van onze projectweek zo groot.

Hua en ik zijn nu ook klaar met de surprises en we hebben een heerlijke vegetarische lasagne gemaakt voor morgen als de kinderen met aanhang komen. De kinderen hebben ook surprises en eten gemaakt, het wordt vast weer erg gezellig en lekker. Ik ben erg benieuwd wat iedereen dit jaar heeft gemaakt, zelf vind ik de surprise die Hua dit jaar heeft gemaakt erg schattig, maar daar kan ik nu nog geen foto van laten zien, die plaats ik misschien morgen wel.

Voor nu wens ik jullie allemaal een vrolijk en vredig kerstfeest.

One thought on “Vrolijk kerstfeest 2012

Geef een reactie

