Het is gelukt

Ook dit jaar ben ik weer een NaNoWriMo-winnaar! Met een totaal aantal woorden, tot nu toe, van 50.268 voldoe ik aan de minimaal 50.000 woorden in 30 dagen, het doel van de maand november in NaNo-land. Het boek zelf is nog niet helemaal af en daarna moet het natuurlijk nog geredigeerd worden, maar dit heb ik toch maar weer mooi gedaan.

Voor vandaag heb ik even genoeg geschreven, morgen is er weer een dag.

Blij met mij.
Blij met mij.

One thought on “Het is gelukt

Geef een reactie

