Cadeautje

Dit jaar doe ik mee met een paar leuk initiatieven, zoals de Wishlist 2012, maar ik heb ook beloofd om voor zes mensen iets te maken in het kader van Pay It Forward 2012. Ik heb al bijna alle mensen aan wie ik dat beloofd heb iets gegeven, alleen mijn jongste twee kinderen hebben nog niets.  Dat wil niet zeggen dat ik ze vergeten ben, in tegendeel. Maar MeiMei vindt niet altijd alles even mooi en die heeft er best een tijdje over gedaan om het patroon te vinden dat haar wel bevalt. Voor zoonlief ben ik druk bezig met sokken en die krijgt hij echt dit jaar nog wel.

Maar de trui voor MeiMei wordt echt heel mooi. Het is het model Eniko uit de Members Exclusice Collection van Rowan en is gebreid met Creative Focus Worsted een garen met 75% wol en 25% alpace, het voelt heerlijk zacht, al zou ik er wel een shirt met lange mouwen onder doen, maar ik vind wol al snel kriebelen.

Met een beetje goede wil is de trui dit weekend wel af, want het breiwerk zit erop, ik moet alleen de naden nog sluiten. Dat vind ik eigenlijk het vervelendste werk.😦

Bijna klaar!

 

Geef een reactie

