Ik loop achter!

Gisteravond heb ik de laatste bladzijden van War and Peace van Leo Tolstoj gelezen en dat vond ik toch wel even een spijtig moment. om de een of andere reden vind ik het veel prettiger om een dikke pil uit de vorige eeuw of nog ouder te lezen dan een dun boekje zoals er tegenwoordig veel geschreven worden. Ik vond de notes achterin en de kaartjes heel prettig, maar daardoor was ik wel langer onderweg in het boek, dat ik me nog vaag herinnerde van vroeger, maar dat ik nu waarschijnlijk beter begreep.

Toen ik vandaag mijn Wishlist 2012 bijwerkte, viel me op dat ik nog een boek mis! Ik heb in oktober geen boek gekocht of gekregen (voor mijn verjaardag) en dat valt me toch een beetje tegen van mezelf. Ik denk dat ik volgende maand de schade maar even in ga halen, dan hebben we per slot van rekening twee cadeaukansen: Sinterklaas en Kerst! Dat komt helemaal goed.

In de kerstvakantie ga ik dan ook even goed werken aan de verslagen van de Wishlist 2012 en mijn Wishlist 2013 publiceren.

Uit

 

Geef een reactie

