Bloemenzee

Gisteren schreef ik over het lavendelbloemetje dat ik gebreid had voor Jill en nu blijkt dat Nic, de persoon die de bloemen verzamelt en naar de familie brengt, er een mooie fotoblog voor heeft aangemaakt. Wat een leuk gebaar .http://flowersforjill.wordpress.com/

Ik ben van plan om van restjes wol nog meer bloemen te breien, leuk voor op cadeautjes of om op een kaart te plakken.

Verder wordt er vandaag weinig door mij geblogd, ik moet verder schrijven aan boek twee, ik ben vandaag net niet aan de 20.000 woorden gekomen,, die grens ga ik morgen over!

 

 

 

Geef een reactie

