Weekend

Geheel tegen mijn gewoonte in heb ik vanmorgen het meeste schrijfwerk gedaan en ik ben flink opgeschoten. De eerste grens (tien procent) ligt al achter me, ik zit al aan 6.285 woorden. Het verhaal begint een beetje vorm te krijgen en dat is fijn.

Het is ook fijn dat ik met dit schrijftempo ook nog tijd overhoud voor andere dingen, zoals breien en even naar de stad gaan. Het breien is dit keer voor MeiMei die graag een warme wintertrui wil en een mooi patroon had gevonden, gelukkig op naald nummer 4,5 dus dat gaat lekker snel. Ze heeft gekozen voor winterwit met rood, een prachtige combinatie. Als het een beetje meezit, is hij volgende week wel af, het voor- en achterpand zijn al klaar en de helft van de eerste mouw is ook al klaar.

Verder hebben wij al lootjes getrokken voor onze kersthappening en ik ga een surprise breien voor mijn ‘slachtoffer’. Het is maar goed dat het weer niet mee werkt, dan heb ik een goed excuus om lekker binnen te blijven🙂 Met het vogelvest gaat het ook goed, het groeit geleidelijk en binnenkort kan ik met de mouwen beginnen, een mooi moment om dan ook weer eens foto`s te nemen.

2 thoughts on “Weekend

Geef een reactie

